Verzenden

1. Wat zijn de bezorgkosten?
Dankzij de beschikking over eigen vrachtwagens zijn wij flexibel in het afleveren van materialen. Check uw postcode bij het bestellen van uw materialen om te kijken of we bij u leveren en wat de leveringskosten zijn. 
Wij verzenden uw bestelling van maandag t/m vrijdag tussen 7.00 en 17.00 uur. 

Aanvullende bezorgkosten informatie:
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling af te halen op onze vestiging in Druten, dan betaalt u natuurlijk geen bezorgkosten. U kunt uw bestelling van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur en zaterdag tussen 8.00 en 09:30 uur af komen halen op onze vestiging in Druten op  Kerkstraat 34. Wij informeren u zodra uw bestelling bij ons klaarstaat.

2. Waar moet ik op letten bij de bezorging van mijn bestelling?
Zorg ervoor dat er vooraf voldoende ruimte is gereserveerd op de leverplaats voor zowel de vrachtwagen als uw bestelling;
Controleer de producten bij aankomst op eventuele onvolkomenheden in o.a. kleur, structuur en controleer of u het aantal heeft ontvangen dat u besteld heeft;
Wij leveren uw bestelling op pallet of in bigbag op de begane grond;
Wij leveren uw bestelling (meestal) met onze eigen vrachtwagen en chauffeur en proberen uw producten zo dicht mogelijk op de door u gewenste plek te zetten. In overleg met de chauffeur wordt de bestelling naar uw wens geplaatst;
Onze chauffeurs beschikken niet over een eigen palletwagen;
Let er op dat u de verpakking tot aan verwerking zoveel mogelijk intact laat. Vroegtijdig verwijderen van de hoes kan leiden tot kalkuitbloei en kleurverschillen bij betonproducten en sommige natuursteen soorten;
Monsterstenen en foto's zijn altijd indicatief;
Het verwerken van stenen betekent acceptatie van de materialen.

3. Op welke dagen worden bestelde producten bezorgd?
Wij nemen altijd contact met u op voordat de levering plaatsvindt om een geschikte leverdag te bepalen.
Alle producten worden van maandag t/m vrijdag geleverd tussen 7.00 en 17.00 met een vrachtwagen. De chauffeur levert alleen op de begane grond en helpt u niet bij het verplaatsen van uw bestelling. De chauffeur plaatst de bestelling op de door hem bepaalde en een voor de vrachtauto bereikbare plaats.

4. Wat zijn de levertijden van producten?
Wij hanteren een gemiddelde levertijd van 2-3 weken, mits voorradig bij ons of de leverancier. Mocht de levertijd langer zijn dan 2-3 weken, dan nemen wij altijd even contact met u op.

5. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben terwijl de chauffeur langskomt?
Wij geven een indicatie van de levertijd. Dit zal een dagdeel zijn, bijvoorbeeld ochtend of middag. Wij proberen zo goed mogelijk een indicatie te geven van de levertijd, maar houdt desondanks rekening met een marge van ca. 1 uur. Onze voorkeur gaat er naar uit dat u zelf aanwezig bent op het moment dat wij de materialen bij u afleveren. Indien dit niet mogelijk is, neem dan contact met ons op.